Kontaktinformation

Det finns flera sätt att ta kontakt med oss och vi hjälper dig gärna med dina frågor. Se nedan hur du når oss på det sätt som passar dig och ditt ärende bäst.

Kundservice tel: 0771 - 18 04 10 

Öppettider:
8:00-17.00 måndag - fredag

Kontakta oss via e-post

Honda Assistance 

Beställa CoC-Intyg


Vid frågor och problem ska du i första hand kontakta Hondas återförsäljare och verkstäder.

Återförsäljare och verkstäder

 

Vanliga frågor

Du kan även få svar på många vanliga frågor i vår FAQ.

Vanliga frågor/FAQ

 

Generalagent

Honda Motor Europe Ltd Filial Sverige
Box 31002
200 49 Malmö

Visselblåsning

Honda Motor Europe Limited tar visselblåsning på största allvar, så om du har ett problem med någon av punkterna nedan kan du använda tjänsten för visselblåsning HME Speak Up som finns på HondaMotorEurope Speak Up (deloitte-halo.com). Rapporterna är helt konfidentiella och du behöver inte avslöja din identitet om du inte väljer att göra det.

HME Speak Up är utformat för att ta emot upplysningar som rör nedanstående:

  • Mobbning
  • Mutor/korruption
  • Brott mot företagets filosofi/uppförandekod/procedurer
  • Intressekonflikt
  • Diskriminering
  • Bedrägeri
  • Hälsa/säkerhet/miljö
  • Sexuella trakasserier och övergrepp
  • Tjänstefel
  • Stöld
  • Andra allvarliga överträdelser.

Om du har några andra frågor om tjänsten och hur den fungerar kan du skicka e-post till euhalosupport@deloittece.com

Använd inte HME Speak Up om du har problem med en Honda-produkt eller -tjänst.  HME Speak Up svarar inte på eller undersöker problem med produkter eller tjänster.  Du kan istället använda kontaktinformationen nedan:

Honda produkt-/servicefrågor eller problem
Om du har problem med eller frågor om en Honda-produkt eller -tjänst ska du inte kontakta HME Speak Up.  I stället kan du kontakta återförsäljaren från vilken produkterna eller tjänsterna köptes eller Hondas kundtjänst eller Hondas nödhjälp, med hjälp av informationen på den här webbsidan (bläddra längs den här sidan).